5/10/2010

Comunicat M.O.S.S.A.D. & YALLA (2010)

Asa cum am scris si in anumite post-uri chiar si recent in post-urile cu Zellu, am zis ca voi anunta ceva oficial,ei bine...este adevarat ca am lungit-o mult dar nu ne pare rau, deoarece anumite rezultate la care punem: nervi, stres, implicare maxima, mereu ies la final cum vrem noi si satisfactie este de 100%. Dupa cum stiti unii dintre voi si dupa cum ati observat, de vreo 7 luni trupele M.O.S.S.A.D. & YALLA au aparut in ultimele show-uri impreuna:), pentru noi in proportie de 90% a fost un test aceste aparitii impreuna, care la final ne-au dus la un punct comun bine definit, de a fi sub aceasi titulatura sau mai bine zis "casa de productie" independenta cum se practica de ceva ani incoa', nu ca nu am fi independenti si, pana acum, dar vrem sa trecem la lucruri putin mai serioase, trupa M.O.S.S.A.D. au avut propriul label SOSETA RECORDS era un nume destul de caterincos la acea vreme adica de acum 8 ani pana la MIXTAPE MOCA (2008-2009) dupa ce s-a lansat. Ne-am gandit sa dam dovada de mai multa maturitate sa schimbam numele sa fie oficial si serios, iar anumite conceptii puse la punct, mai reale, mai vizibile, mai de durata decat pana acum. In ciuda faptului ca lumea zicea pe vremuri M.O.S.S.A.D. aripa ANEXA 1 bla si bla si bla:), uite ca de-a lungul anilor datorita lor si, increderea fata de noi, impulsul si rabdare sa invatam, sa facem muzica de la zero cunostinte, chiar si cantat...am ajuns sa fim foarte apropiati ca prieteni si nu numai, s-a creat acel spirit de familie. Ajunsi dupa aproape 4 ani de la lansarea primului albumul CUVANTU' SUS (2003-2006), noi ne-am inchis ffff mult in studio pentru a invata mai multe si a dezvolta mai bine profesionalismul, sa fim foarte asprii cu ce vrem sa punem publicului "pe tava" la ascultare. Ajunsi la cei 4 ani de tacere ne-am dat seama ca a trecut timpul, din nou nu ne pare rau, deoarece am schimbat si intors pe dos aproape 4 albume de la conceptie pana la texte, beat-uri, rafinament dar asta tot in favoarea noastra a picat, de ce? pentru ca ne-am maturizat mult si nu am facut greseala de a scoate ceva ce sa nu ne placa dupa o saptamana, in fine... asa ne-am trezit ca lumea s-a schimbat, cd-ul sa pierdut si, muzica tot trebuie promovata, mai ales ca am muncit si investit ffoarte mult in acesti ani. Pentru cine stie ca exista Pe Langa Records si faceam parte si din label-ul acesta, vreau sa se stie ca de acuma asa se numeste studioul in care lucram, iar ca productie adio "SOSETA", noul si proaspatul label independent se numeste oficial de azi 10 / MAI / 2010 QUESTION PRODUCTIONS.


Din acest label facem parte ambele trupe, un label care se va ocupa nu doar de noi ci si de altii, deocamdata nu pot sa dau multe detalii doar atat pot sa spun ca dupa o pauza bine meritata, o pauza bine gandita in tacere L6 (DEMENTU) ex. Anexa 1, isi pregateste un proiect solo dar despre asta am sa zic la momentu oportun, pe langa L6 mai tinem pe cineva ascuns, pe care nu pot sa zic cum il cheama va fi un proiect mai modern fata de ce cantam noi, va fi un produs 100% QP, nu va fi un produs rap ci mai fresh cu tente comerciale, un hip-hop mai soft asa, r&b gen. Deci ca sa intelegeti QUESTION PRODUCTIONS este un label administrat de noi, care va promova multa muzica, un label care produce beat-uri de toate genurile in afara de manele, tot ce tine de muzica, in curand vom prezenta si playlist-uri cu beat-uri ce se vor afla la vanzare, ele avand ca natura un pic de jazz, funck, electro, mult rap, hip-hop, raggae, r&b, QUESTION PRODUCTIONS se ocupa si de mix, master chiar si recording, ca un prim produs oficial ce a iesit de curand este albumul lui Zellu (FENTAM TERRA), este mixat, masterizat, recording chiar si ceva beat-uri compuse, toate fiind efectuate in studioul Pe Langa Records ( QP). Asa cum am inceput mai sus de a va spune, trupele M.O.S.S.A.D. & YALLA vor concerta pentru o luunga perioada de timp in acelasi pachet, colac peste pupaza amandoua trupele au renuntat deocamdata la ideea de a mai scoate un album, despre albume nu vom mai pomenii, nu o mai dam la suceala asa cum facem toti din muzica, "da scoatem, lucram, alea alea" dar in schimb venim cu un alt concept de promovare asa cum e la moda acum pe 2010. Am decis asa... decat sa lansam 2 albume pe cd si coperti si carcase care defapt e o intreaga aventura pentru a ajunge la un bun sau prost sfarsit cu ele, noi nu vrem sa dam doua albume care in 2 luni ar fi uita-te din pacate c-am asta este durata unui album in Romania, fiind si un suport deja greu cd-ul, nu prea mai poti pune multe informatii pe el, noi ne-am gandit asa sa va oferim in timp de 10 luni sau "sa va tinem in priza" vom da lunar cate un volum cu 3 - 5 track-uri in format wav sau mp3 la 320 kbps, fiecare volum cuprinde pe langa piese si informatii tehnice, wallpapere, poze, coperti deci fiecare proiect va avea coperta fata, spate si puse la download legal si gratis, voi tot ce trebuie sa faceti este sa luati piesele si chiar sa aveti bunul simt de a le da mai departe :), noua ne este suficient sa faceti acest gest. Pe fiecare volum vor exista piese impreuna M.O.S.S.A.D. & YALLA, piese doar M.O.S.S.A.D. sau YALLA, solo-uri cu MC-ii trupelor, skitu-uri si multi invitati:). Ideea de a face albume este in repaus, dar nu este pusa in cui, vor fi doar atunci cand vom simti ca trebuie sa facem acest lucru si un public larg care sa digere muzica noastra, albumul DRUM IN SUS va exista, la fel si PLANU' B a celor de la YALLA, dar anumiti invitati pe care i-am gandit pe aceste albume vor aparea in volumele de care v-am zis mai sus, nu in ultimul rand vreau sa zic ca la finalul celor 10 volume cine le va detine logic vor avea 2 albume sau un playlist de aprope 40 de piese M.O.S.S.A.D. & YALLA :) deci suna ok nu?, iar din aceasta luna fiti cu ochii in patru ca se lanseaza primul volum intitulat "DE LA CAPAT" va contine 5 track-uri, multe detalii si surprize auditive:). Vreau sa multumim celor care vor sustine de pe acuma acest mare proiect si nu in ultimul rand blog-uri-lor/site-ului SUNETE SUB SOL, HIP-HOP DIN ROMANIA si HIP-HOP-ROMANESC care binenteles se afla si la noi pe partea dreapta, va asteapta doar sa da-ti clik si sa le vizitati si sa va delectati zilnic cu noutati din sfera asta muzici hip -hop:). Cu astea fiind spuse eu subsemnatu' Ozy purtatorul, negociatorul, managerul, taxatoru' de bilete, nasu':)), sau cum doriti sa imi spuneti:)... ma retrag din aceasta vorba lunga, sper sa fie bine primita vestea care am lansat-o iar mai sus puteti privi logo-ul QUESTION PRODUCTIONS, creat de bunul nostru prieten RAUL ROPAN care de astazi este oficial membru' QUESTION PRODUCTIONS, el s-a ocupat mereu de imaginea noastra (artwork) si binenteles cine doreste sa lucreze cu el va putea lua legatura cu noi iar in privat se vor discuta detaliile s.a.m.d. Avem si comunitatea noastra sau conturi oficiale unde ne puteti contacta sau de ce nu?? a tine legatura constant, nu uitati M.O.S.S.A.D. & YALLA NU RENUNTA! IN CURAND PRIMUL VOLUM QUESTION PRODUCTIONS " DE LA CAPAT "!!!!

Niciun comentariu: