12/29/2011

M.o.s.s.a.d. feat. ViLLy - Stiu (Videoclip / Ianuarie / 2012)

Artwork by Raul Ropan.

Halla, uite ca vin cu bomba promisa din posturile anterioare, si anume ca vom veni cu o prajitura la care probabil multi nu se asteptau. Nici noi acu' 11 ani nu ne asteptam sa vedem in aceasta minunata viata un vis devenit realitate. Acum 11 ani erau undeva prin Piatra-Neamt, peste drum de gradina Zoologica in ceva tabara, cand a aparut caseta si anume maxi-single-ul UN 2 si trei de 0 semnata B.u.g. Mafia in colaborare cu inconfundabilul si inegalabilul ViLLy. Eram un pusti si aspiram pe atunci la a bate mingea in fata blocului, sa devin fotbalist, ba golanas de cartier, gen combinatii cu actibilduri de la guma Turbo:)) In schimb ofeream tigari ciordite din casa :)) tagg-uri pe pereti, pana la a scrie primele versuri si a face prima trupa ce a tinut cateva luni... se numea GENOCID. Cum tot faceam treburi de astea de sughitat, cum de sughitat?? Pai la cati ma pomeneau ca le-am facut varza peretii si usile si portile MuHAHAHHAHA dar nu sunt mandru de asta, sincer nu as vrea sa ma trezesc cu asemenea cadouri peste noapte:)) Tot la vremea aceea ma loveam prima data de "muci" fete, gagicute, pusti nedezvoltat mental dar intr-un fel deja incepeam sa ma lovesc de soarta vietii mele. Pe vremea aceea eram deja "fan" B.u.g. Atras de injuraturi si mesaje sociale, comparam anumite trairi cu ce auzeam in acele albume, casete (cat le-am mai derulat cu creionu, si pixu, mama mama) cu baietii in fata blocului ascultam albumele, Deasupra Tuturor, De Cartier si Dupa Blocuri, foc, gratare, ieseau vecinii vara cu noi la beri, seara de seara, langa noi bighidii, grafuri intro scara de bloc, o ardeam "golaneste" pana mai tarziu cand chiar mam lovit de ''golanime'' cu adevarat. Asta e alta poveste a vietii mele pe care poate o voi zice sau nu..... Ce ziceam mai devreme? A... erau asa fantezii de copii din fata blocului, alintati de vecini si lasati in pace sa ne traim vacantele de vara cum puteam si noi, un butoi, un vin, un foc:D Cand a aparut caseta de mai sus si videoclipul cu ViLLy am zis daca atunci cand cresc mare, nu ajung macar sa il cunosc, nu am facut nimica. Acu' de un an si ceva, am reusit sa il cunosc pe ViLLy, un om pfff atat zic pfff e ardelean pur! Trageti voi concluzia:) Pe scurt am ajuns sa fim pe acelas film muzical, cand ajungi in stadiul asta, nu mai exista ca esti fan, cat de mult apreciezi artistu, ca bla bla, muzical tre sa fii pe acelas film, altfel nici o sansa:) Nu poti fii entuziast, treci peste, e munca deja, e ceva ce tre' conturat si pus cap la cap. Dupa lansarea videoclipului Doar Azi, chiar dupa cateva zile, vorbeam cu ViLLy si imi zice... Da sa aud beat-u din nou, inainte cu un an ii prezentasem un beat. Ii dau negativu, ma intreaba despre ce vrem sa cantam, noi inca nu aveam trase vocile. Ii zic pai aia si aia si aia, zice brb:)) Nu trec 15 minute, primesc un ghid ca idee, dau play, refrenu scris, inregistrat tot pe moment, el singur in studioul lui Little Big V, cine stie cum e sa stai singur in studio la butoane intelege ce feeling poti avea:)) si chef de lucru:)) Dar maestru' nu... El cu devotament pac pac cum zice Becali si poc uite piesa :)) Nu ca e ViLLy sau talentu' sau vocea, ci gestu' ma rupt ce a facut pe moment, ideea, mesaju' transmis muzical, ce vedeam eu in piesa, el a simtit, conexiune, chimie, toate astea sunt cuvinte mici, plus caldura vocii, toate astea m-au lasat mut... Un adevarat artist, un om care a prins incredere fata de trupa M.o.s.s.a.d printre putinii din Romania, care s-a uitat atent la noi, si ne-a inteles muzical, un profesor de muzica, un inginer de sunet, un producator bun, vocea, toate astea intr-un singur om ViLLy. Sper ca in luna Ianuarie sa simtiti ce-l putin jumate din bucuria noastra pentru aceasta realizare, si vibe-ul oferit pe aceasta piesa de noi, alaturi de maestrul ViLLy. Sincer pot sa ma las de muzica, mi-am vazut visul cu ochii prieteni, am zis de multe ori nu conteaza cat tragi in viata, daca tragi pentru acel ceva, prin munca, prin fapte, prin ambitie, odata si odata se deschide usa si la tine. Am scris ceva mai mult ca asa am simtit sa o fac, sper ca nu v-am sictirit cu povestioara mea si v-am spus povestea-sa:))
Ramaneti alaturi de noi pentru ca venim cu multe prajituri de bun gust. Va pupa tata Ozycu :)) Sarbatori Fericite ce au mai ramas din ele, si un an nou cu mai multe realizari, bani, iubiri, si toate treburile fine sa va ocroteasca. M.o.s.s.a.d. Nu renunta inca! In Ianuarie noul videoclip alaturi de ViLLy piesa se intituleaza Stiu. Detalii pe parcurs, WORD!

Niciun comentariu: