2/20/2014

Ozy - Nu Sunt Un Sfant


Ozy membrul trupei M.o.s.s.a.d. a lansat astazi 20.02.2014, pe canalul de YouTube si pe pagina de Facebook a lui noua piesa, "Nu Sunt Un Sfant". 

Productia muzicala pentru "Nu Sunt Un Sfant" este semnata de Ozy, iar mixajul si masterizarea au fost realizate de Toty Digital

Ozy lucreaza in prezent la primul sau album solo, care se intituleaza "Oszkar".

"Nu Sunt Un Sfant" este al treilea extras de pe album si vine la un an de la lansarea videoclipului "Calm" in colaborare cu Mr. Levy.  

Despre proiect Ozy spune: 

"Intr-adevar, o pauza lunga, dar in acest timp am lucrat din plin la album. E "nebun" albumul asta, la fel ca si proprietaru :)). Despre "Nu Sunt Un Sfat" pot spune ca este o piesa foarte personala. Contine ganduri ce nu imi dadeau pace. "Lupta" mea cu "fanii" si nu numai. Cine aude... va sti despre ce vorbesc, in special cei care asculta rap romanesc. E un terci acolo la mijloc si mie nu imi place ce se intampla. Am scris bucata asta anul trecut in iarna. In luna martie vin cu una mai pe sufletul tuturor."

Mai jos puteti asculta piesa de pe contul oficial de YouTube Question Productions. Auditie placuta!


Niciun comentariu: